صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

غیبت شجاعی و بازگشت دژاگه

اسامی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درحالی ۲۰ بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرده که در این فهرست بازیکنی حضور دارد که حدود یکسال است در هیچ تیمی...
 بازی نکرده است!
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال در کشور اتریش و همچنین بازی تدارکاتی مقابل مونته نگرو از سوی کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام شد.
دروازه بانان:
محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، حامد لک
مدافعین:
رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی زادگان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، عزت الله پورقاز، وحید محمدزاده، سعید آقایی
هافبک ها:
مهدی ترابی، سعید عزت اللهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، احسان پهلوان
مهاجمین:
​ساسان انصاری، کریم انصاریفرد، سردار آزمون
در فهرستی که از سوی کی روش اعلام شده چند نکته جالب توجه است. اول اینکه مسعود شجاعی که در سالهای اخیر مرد ثابت دعوت به اردوهای تیم ملی بود در فهرست جدید جایی ندارد.
نکته دوم به بازگشت اشکان دژاگه برمی گردد که پس از طی کردن دوران مصدومیت مجددا به اردوی تیم ملی برگشت. اما نکته سوم دعوت از محمدحسین کنعانی زادگان است که حدود یکسال است برای استقلال بازی نکرده است.
کنعانی زادگان که تحت قرداد استقلال است تا هفته چهارم لیگ برتر به میدان رفت و پس از آن به علت مصدومیت و جراحی دیگر در هیچ میدانی حاضر نشد. با این حال کی‌روش این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.
فهرست تیم ملی بدون بازیکنانی اعلام شده است که تیم هایشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و باید ابتدای خردادماه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف رقبا بروند.