صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد:

آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی ایلام از ابتدای سال ۹۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان روکش آسفالت شده...
 از انجام روکش آسفالت ۸۰ کیلومتر دیگر تا پایان امسال خبرداد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی ایلام، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: ۸۰ کیلومتر راه روستایی استان تا پایان سال مورد روکش آسفالت قرار می‌گیرد.
مدیرکل راه وشهرسازی استان دراین خصوص گفت: برای سال ۱۳۹۶ برنامه‌ریزی برای روکش آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان از طرف این اداره‌کل صورت گرفته و تاکنون که کمتر از دو ماه از سال را سپری کرده‌ایم ۲۰ کیلومتر از این راه‌ها مورد روکش آسفالت قرار گرفته است.
میرجعفریان خاطرنشان کرد: در مدت مذکور راه‌های روستایی زید و زرانگوش شهرستان بدره، شیخ مکان، مهتابی و پشته‌ماژین دره شهرو گنداب، انجیره، چم‌کبود، ژیور و گل‌گل شهرستان آبدانان روکش آسفالت شده که اعتبار هزینه شده آنها بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال است.
مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام افزود: با بهبود شرایط جوی در سایر شهرستان‌های استان عملیات روکش آسفالت بیش از ۸۰ کیلومتر راه روستایی ایلام در دستور کار قرار دارد که با تامین قیر یارانه‌ای مورد نیاز به انجام خواهد رسید.