صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین اعلام کرد:

انجام بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت گشت راهداری در محورهای فامنین استان همدان

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین استان همدان گفت: در فرودین ماه امسال ۱۶۰۰ نفر ساعت گشت راهداری...
 در محورهای فامنین انجام شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، ابوذر میهنی مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران و سایر عوامل اداره راه و شهرستان مباحث مرتبط با نگهداری، نظارت و سایر الزامات مقوله راهداری به صورت مستمر اجرایی شده است.
وی بیان کرد: در فروردین ماه سال جاری ۱۶۰۰ نفر ساعت گشت راهداری در راه‌های شریانی این شهرستان انجام شده است که از این تعداد ۸۰۰ نفر در راه‌های اصلی و فرعی و ۴۰۰ نفر در راه‌های روستایی بوده است.
وی با بیان اینکه اصلاح شیب شیروانی در کاهش شدت سوانح رانندگی مؤثر واقع می‌شود، افزود: این در حالیست که ۷۰۰ مترمکعب از راه‌های شریانی شهرستان فامنین مورد اصلاح شیب شیروانی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: لکه‌گیری در محورهای تحت پوشش نیز در اولویت کاری این اداره قرار داشته که با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قیر و مصالح مورد نیاز تأمین و لکه‌گیری راه‌های آسفالته به مقدار ۲۳۰ مترمربع مرتفع شده است.
مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین اظهار کرد: پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به مقدار ۲۰ کیلومتر در راه‌های شریانی و همچنین ۱۰ مورد از تنقیه و لایروبی پل‌ها  در فروردین ماه سال جاری انجام شده است.
میهنی بیان کرد: پاک‌سازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله به طول ۱۰۰ کیلومتر، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به مقدار ۷۰۰ مترمکعب، ۲۰ مورد زه کشی و دیوارسیون پل‌ها، درزگیری در راه‌های آسفالته به طول ۵ کیلومتر  از دیگر اقدامات راهداری شهرستان فامنین بوده است