صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد خبر داد:

فروش اقساطی ۲۹ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر یزد

مدیر شعب بانک مسکن در استان یزد ضمن تأکید بر پرداخت نهاییِ تسهیلات متمم ۳۰ به ۴۰ به یک‌هزار و ۶۸۴ واحد مسکن مهر اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۷۰۰ واحد از کل پروژه‌های این استان، فروش اقساطی شده‌اند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، حسن خطیب‌زاده، مدیر امور شعب استان یزد در خصوص  عملکرد این بانک در حوزه مسکن مهر گفت: کل واحدهای مسکن مهر این استان از ابتدا تا کنون ۳۲ هزار فقره بوده که از میان آنها، ۲۹ هزار و ۷۰۰ واحد فروش اقساطی شده است.
وی با اشاره به تسهیلات متمم ۳۰ به ۴۰ نیز تصریح کرد: اگر تعداد یک هزار و ۶۸۴ واحدی که تسهیلات متمم را دریافت کرده اند نیز به این واحدها اضافه کنیم، در واقع ۳۱ هزار و ۳۸۴ واحد نهایی شده و تنها ۶۱۶ واحد باقی می مانند.
خطیب‌زاده اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی نهادهای دست‌اندرکار مشتمل بر وزارت راه و شهرسازی، بانک مسکن، بنیاد شهید و ...، ۷۰ درصد واحدهای باقیمانده، در نیمه اول سال جاری و الباقی واحدها نیز تا پایان سال تکمیل شوند و به متقاضیان تحویل داده شوند.
مدیر شعب استان یزد در ادامه در مورد سپرده های افتتاح‌‌شده و منابع جذب‌شده این مدیریت در قالب صندوق پس انداز مسکن یکم نیز توضیحاتی ارائه کرد.
وی گفت: تا پایان سال ۱۳۹۵، دو هزار و ۵۰۰ حساب سپرده در این صندوق افتتاح و به این ترتیب، ۳۳۴ میلیارد ریال منابع جذب شده است.
گفتنی است مرکز استان یزد در زمره شهرهایی است که متقاضیان می توانند با افتتاح سپرده‌های ۳۰۰ میلیون ریالی، پس از یک سال، ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن در قالب صندوق پس انداز مسکن یکم دریافت کنند.
علاوه بر این، سایر شهرهای این استان امکان دریافت ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن را در ازای افتتاح حساب سپرده ۲۰۰ میلیون ریالی و انتظاری یک ساله دارند.