صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت:

کارآفرینی نباشد اشتغال ایجاد نمی‌شود

رییس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت:«اگر کارآفرینی نباشد،برای کارگران اشتغالی ایجاد نخواهد شد...
 و توسعه جز با سرمایه گذاری ممکن نیست.»
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از خبرآنلاین، محسن بهرامی ارض اقدس، رییس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت:« فاصله طبقاتی در کشور در حد ادعای آقای قالیباف نیست؛ بررسی نمودار توزیع درآمدی و هزینه کرد دهک‌های مختلف خانوار خلاف این موضوع را ثابت می کند. در فاصله سال 92 تا امسال تقریبا در جهت کاهش فاصله طبقاتی حرکت کردیم.»
 وی افزود:«جلوگیری از اعطای جوایز خاص، لغو امضاهای طلایی ، تسهیل قوانین، حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط، اصلاح ساختار بانک ها و مقابله با پرداخت وام های کلان از تصمیمات خوبی بود که دولت گرفته شد،آنچه در قالب ناکامی های دولت مطرح می شود همگی به دولت گذشته بازمی گردد. »
ارض اقدس ادامه داد:«زمانی که تصمیمات غلط در کشور گرفته می شد، رانت خواری و سو استفاده از منابع ارزی کشور از واردات، اعطای تسهیلات کلان و وام های کلان به  اشخاص خاص صورت می گرفت،آقای قالیباف اعتراضی نمی کرد و ساکت بود؟ »
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران خاطرنشان کرد:«در همین شهر تهران براساس تقسیم بندی که آقای قالیباف کرده، 4 درصد شامل کسانی می شود که پاساژها و مراکز خرید انچنانی ساخته اند،درحالی که افراد عاد