صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تبلیغات کم‌هزینه؛ راهی برای شروع یک کسب‌وکار

تبلیغات کم‌هزینه برای شروع یک کسب‌وکار جدید، راهی است تا بهتر بتوان به معرفی شرکت یا برند خود بپردازید.
بنابر اعلام شرکت پرهام‌گیفت، این شرکت به تولید هدایای تبلیغاتی با کیفیت و قیمت مناسب می‌پردازد.
شرکت هدایای تبلیغاتی پرهام با ویژگی مشاوره تبلیغاتی به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که به درستی هدیه تبلیغاتی را برای خود انتخاب کرده و علاوه بر قیمت‌های مناسب، در افزایش بازدهی کاری آنها نیز تاثیرگذار است.
در جهان امروز استفاده از هدایای تبلیغاتی، به عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای این کار انتخاب شده و این شیوه به صورتی است که در نقاط مختلف جهان از آن استفاده می‌شود و تاکنون نیز بر طبق آمارهای گرفته شده، به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها برای تبلیغات انتخاب شده است.
شرکت‌های تبلیغاتی امروزه برای سرعت بخشیدن به برندکردن نام شرکت‌ها بهترین راهکار را استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌دانند. به خصوص که این راه تبلیغاتی می‌تواند با قیمت‌ها و هزینه‌های متنوع انجام شود.
با توجه به اینکه امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند، رقابت در این زمینه نیز افزایش پیدا کرده و شرکتی در این رقابت پیروز است که محصولات با کیفیت‌تری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
بنابر اعلام شرکت پرهام‌گیفت، این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین و بهترین چاپخانه‌ها (چاپ سیلک، لیزر، تامپو و سابلیمیشن) و سراجی‌های تهران را در مجموعه خود دارد که همین موضوع دلیل مهمی بر کاهش قیمت هدایای تبلیغاتی (هزینه چاپ لوگو یا اسم شرکت مشتری روی هدایا و سراجی کالاهایی که نیاز به سراجی دارند) است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از هدایای تبلیغاتی این شرکت می‌توانند به سایت پرهام‌گیفت  مراجعه کنند.