صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

ماموریت بانک صنعت و معدن در زمینه توسعه صنعتی کشور

افخمی: شعب بانک صنعت و معدن باید در مسیر تامین مالی طرح های صنعتی و افزایش توان تولید و اشتغال در کشور بیش از پیش بکوشند.
علی اشرف افخمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: شعب بانک صنعت و معدن باید در مسیر تامین مالی طرح های صنعتی نظیر فولاد ، پتروشیمی و نیروگاه ها و افزایش توان تولید و اشتغال در کشور بیش از پیش بکوشند و با جدیت در بکارگیری سیستم core banking ، رفع چالشها و مغایرت های سیستم در کوتاهترین زمان ، فاینانس پروژه های بزرگ ، افزایش اعتماد به نفس و کار حرفه ای و گروهی را سرلوحه فعالیت های خود سازند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، افخمی در سفر به به شهر مشهد و طی دیداری با همکاران سرپرستی و شعبه بانک در این شهر ضمن تاکید بر لزوم آموزش و افزایش سطح دانش نیروها خواستار تقویت بخش ارزی شعبه شده و آن را حائز اهمیت توصیف کرد.
افخمی با اشاره به ماموریت بانک در زمینه توسعه صنعتی کشور فعالیت های همکاران را بسیار ارزشمند دانسته و بر به کار گیری سیستم های نوین بانکداری برای انطباق با الزامات داخلی و بین المللی تاکید کرد.
همچنین ایشان ضمن تاکید بر استفاده از توان شرکت های گروه در ارائه خدمات مالی و بورسی متنوع به مشتریان از توفیق بانک در طرح رونق تولید به عنوان سومین بانک شبکه بانکی در دستیابی به اهداف این طرح سخن گفت.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خراسان رضوی تاکنون مبلغ یکهزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.