صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس پلیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

واژگونی اتوبوس مدرسه در تهران

رئیس پلیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی اتوبوس سرویس مدرسه در محدوده اتوبان یادگار امام خبر داد...
 و گفت: در این حادثه سه دانش‌آموز مصدوم شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، سرهنگ محمد رزاقی درباره جزئیات این حادثه، اظهارداشت: ساعت ۱۰:۲۰ صبح شنبه حادثه واژگونی اتوبوس سرویس مدرسه در خیابان پرواز محدوده بزرگراه یادگار امام به سامانه ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله مأموران پلیس راهور، اورژانس و عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: با حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد اتوبوس سرویس مدرسه به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و عمل نکردن سیستم ترمز، دچار لیزخوردگی در سطح خیابان شده و پس از طی مسافتی، واژگون شده است.
رزاقی گفت: اتوبوس شهاب حامل دانش آموزان مدرسه ابتدایی که از شهرستان رباط کریم برای بازدید از پارک ژوراسیک عازم بودند که در خیابان ایثارگران که دارای شیب است، واژاگون شد.
وی با اعلام اینکه با مشاهده این حادثه بلافلصله خودروهای عبوری به کمک راننده و نجات دانش آموزان پرداختند افزود :اتوبوس مذکور از ناحیه کلاج دچار نقص فنی بوده و راننده نتوانسته از عقب رفتن اتوبوس جلوگیری کندو عکس العمل  مناسب داشته باشد.لذا این مساله باعث شده اتوبوس هنگام سرازیر شدن به عقب با گارد ریل برخورد  و به کانال سقوط کرده است.
رزاقی با اعلام اینکه با حضور عوامل آتش‌نشانی، بلافاصله اتوبوس به حالت اولیه برگشت و دانش‌آموزان از داخل آن خارج شدند، افزود: برابر عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، سه نفر از دانش‌آموزان در داخل اتوبوس مجروح شده بودند که برای طی مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی آنها رضایت‌بخش است.
رئیس پلیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در محل وقوع حادثه روان است و عوامل پلیس راهور، اتوبوس حادثه‌دیده را به پارکینگ منتقل کردند.