صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

برای احترام به معدنکاران آزادشهر

معاملات فرابورس ایران به مدت سه دقیقه متوقف می‌شود

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران از توقف سه دقیقه‌ای معاملات فرابورس از ساعت ١٠ لغایت ١٠:٠٣ امروز به منظور ادای احترام...
 به معدنکاران آزادشهر خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  فرابورس ایران، بهنام محسنی، معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران با ابراز تاسف و تاثر از جان‌ باختن جمعی از معدنکاران جان‌ بر کف حادثه ریزش معدن گفت: معدن زمستان یورت یکی از معادن شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در نماد معاملاتی «کشرق» است و از آنجا که تمامی کارگران و کارکنان شرکت‌های ناشر بازار سرمایه عضو یک خانواده‌ هستند، این حادثه ناگوار از یک سو خانواده بازار سرمایه و از سوی دیگر تمامی مردم کشورمان را داغدار کرد.
وی افزود: توقف سه دقیقه‌ای معاملات فرابورس از ساعت ١٠ لغایت ١٠:٠٣ خواهد بود؛ ضمن آنکه با پیگیری سازمان بورس دست‌اندرکاران «کشرق» تاثیرات این حادثه را بر وضعیت مالی شرکت در قالب شفاف‌سازی ارائه خواهند داد.
به گفته محسنی، فرابورس ایران از آنجا که تمامی سهامداران، کارکنان، کارگران و افراد مرتبط با ناشران خود را همواره بخشی از خانواده بازار سرمایه می داند، با تسلیت این ضایعه به اهالی بازار سرمایه و خانواده‌های محترم داغ دیدگان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان آنها صبر و برای سایر مجروحان و حادثه دیدگان این واقعه، سلامتی کامل مسئلت دارد.