صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر خبر داد

ارائه بیش از 120 هزار بن کارت تا روز نخست نمایشگاه کتاب تهران

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این که این بانک با تمام توان برای خدمات رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران آماده است،
از ارائه بیش از 120 هزار بن کارت تا روز نخست این نمایشگاه خبر داد.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد کیایی با اشاره به اقدامات این بانک در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، گفت: امسال تعداد 255 شعبه و باجه در سراسر کشور و 353 پیشخوان شهرنت برای توزیع بن کارت ها هماهنگ هستند. 
وی افزود: تا روز گذشته بیش از 120 هزار بن کتاب تحویل متقاضیان شده است و احتمال ما این است که این تعداد به بیش از 200 هزار بن کارت افزایش یابد. 
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اینکه سال گذشته 80 هزار بن کارت در مجموعه شهر آفتاب در مدت 10 روزه نمایشگاه کتاب و 100 هزار بن کارت در پیشخوان شهرنت و شعب بانک شهر توزیع شده بود، تصریح کرد: امسال تا کنون بیش از 100 هزار بن کتاب تحویل شده است که این موضوع نشان از ا ستقبال بازدیدکنندگان دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 40 دستگاه وب کیوسک در نمایشگاه کتاب  تهران مستقر شده است، افزود: امسال حدود 70 دستگاه وب کیوسک  مستقر شده که 75 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. 
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: در سال گذشته 5 دستگاه پیشخوان شهر نت ، در نمایشگاه کتاب فعالیت داشت که این تعداد، امسال به 7 دستگاه افزایش پیدا کرده است و همچنین 5 دستگاه خودپرداز سیار نیز به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد.
کیایی تاکید کرد: امسال تعداد باجه ها و پرسنل بانک شهر نیز افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از 10  باجه غیر متمرکز در مجموعه غرفه داران و  یک باجه متمرکز مشغول به فعالیت هستند.