صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در مرکز تجاری‌سازی و خدمات فناوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

دومین رویداد Technovest برای جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌شود

مرکز تجاری‌سازی و خدمات فناوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به منظور حمایت از توسعه....
 طرح‌های شرکت‌های عضو، اقدام به برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری «تکنووست» جهت جذب سرمایه برای شرکت‌ها کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان همیشه یکی از سخت‌ترین گام‌های موفقیت شرکت‌هاست از این رو مجموعه فن بازار بین‌الملل ایرانیان با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی سعی بر این دارد تا با تبدیل ایده به محصول، فرصت‌های مختلفی را برای حمایت از طرح‌ها، ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان فراهم کند و این فرصت را در اختیار شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو پارک قرار دهد که با استفاده از امکانات و حمایت‌های پارک از رقبای خود پیشی بگیرند.
مرکز تجاری‌سازی و خدمات فناوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی، به منظور حمایت از توسعه طرح‌های شرکت‌های عضو، اقدام به برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری «تکنووست» جهت جذب سرمایه برای شرکت‌ها کرده است.
به همین منظور، با دسته‌بندی انجام‌شده در حوزه فعالیت شرکت‌های عضو، به صورت فصلی در هریک از حوزه‌ها، رویداد سرمایه‌گذاری را با عنوان بازار سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه (Technovest) برگزار می‌کند.
در این فرایند پس از شناسایی طرح‌های حوزه مورد نظر، بستر لازم برای ارائه طرح‌ها به سرمایه‌گذاران تخصصی در آن زمینه، فراهم خواهد شد.
در همین راستا، پس از برگزاری موفق رویداد اول در حوزه سلامت در دی‌ماه 95، رویداد دوم در حوزه طرح‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
لذا شرکت‌های دارای طرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند آمادگی خود را برای جذب سرمایه‌گذار به کارگزار اجرایی این رویداد (شرکت فن بازار بین‌الملل ایرانیان) به شماره 76251224 اعلام کنند.