صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف توضیح داد

موارد شکایت قالیباف به کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات

مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موارد شکایت این نامزد به کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را توضیح داد.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کانال تلگرامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)، حسین قربان زاده گفت: یکی از موارد شکایات این بود که به آقای روحانی دو دقیقه زمان بیشتری برای صحبت اختصاص داده شد.
وی اظهار کرد: مطابق ماده 64 قانون انتخابات اگر اتهامی به فردی زده شود، باید به همان اندازه برای پاسخ گویی زمان به آن فرد داده شود؛ در مناظره اتهاماتی از سوی آقایان روحانی و جهانگیری به قالیباف مطرح شد که خواسته شده برای پاسخگویی به این اتهامات زمانی در نظر گرفته شود.
قربان زاده اضافه کرد: موضوع دیگر بحث بی طرفی مجری بود که مطابق با قانون انتخابات باید تضمین بی طرفی مجری برنامه وجود داشته باشد، در حالی که آقای حیدری در پایان زمان قانونی هر کاندیدا ، به فرد تذکر می داد و صحبت او را قطع می کرد، در حالی که درباره آقای روحانی منتظر ماند تا صحبت ایشان تمام شود و این تذکر با ملایمت داده شد.
وی گفت: در عین حال، شائبه هایی درباره حضور آقای حیدری در برخی مراسم های آقای روحانی وجود دارد؛ بنابراین ما معتقدیم مجری مناظره باید تغییر کند.