صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی

برگزیدگان چهارمین «جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی» معرفی می‌شوند

برگزیدگان چهارمین «جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)» که با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان...
 معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، امروز 10 اردیبهشت ما در اختتامیه این رویداد معرفی می‌شوند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ «جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)» که  با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود، امروز برگزیدگان خود را معرفی می کند.
هدف از برگزاری این جشنواره معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف علمی، فناوری و صنعتی؛ ارتقاء غرور ملی و تقویت روحیه خودباوری در آحاد جامعه به‌ویژه در بین دانشجویان و جوانان ایرانی؛  فرهنگ‌سازی و ترویج مستندسازی تصویری فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی، فناوری و صنعتی کشور؛ کمک به تولید محتوا درقالب فیلم برای نظام آموزش فنی و مهندسی کشور؛ انتقال دانش تخصصی متخصصان کشور به دانشجویان و تقویت بنیه علمی و تخصصی آنان است.
همچنین الگوسازی و کمک به ارتقاء سطح کیفی مستندات و تولیدات فیلم‌های علمی و صنعتی در کشور؛ ایجاد شرایط مساعد جهت توسعه همکاری بین مراکز علمی و صنعتی کشور و تبادل تجارب موجود در زمینه مستندسازی تصویری، زمینه‌سازی و کمک به انتشار و پخش فیلم‌ها علمی و صنعتی در شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی از دیگر اهداف برگزاری چهارمین «جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)»   محسوب می‌شود.
بخش‌های رقابتی این جشنواره فیلم‌های مستند (کوتاه و نیمه بلند(، فیلم‌های پویانمایی، آیتم‌های تبلیغاتی (آنونس، تیزر و نماهنگ(،  فیلم‌های موبایلی، عکس (تک عکس، مجموعه و تبلیغاتی)، بخش ویژه (اقتصاد دانش‌بنیان(، مسابقه دانشجویی که آثار دانشجویان در ۶ مورد فوق الذکر بررسی خواهد شد. 
چهارمین «جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)» با حمایت با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 9 و 10 اردیبهشت ماه سال جاری در عسلویه در حال برگزاری است.