صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در کرمان جنوبی انجام شد:

بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس از پروژه‌های در حال احداث کرمان جنوبی

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جیرفت با همراهی جمعی از مسئولان از محورهای نراب –رمون، بزرگراه میانچیل، پل جنگل آباد و پل سرجاز بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: طول کل محور نراب –رمون ۳۶ کیلومتر و کوهستانی است که تاکنون ۳۱ کیلومتر آن آسفالت شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته ۵ کیلومتر دیگر خاک‌برداری و خاک‌ریزی آن انجام شده و ساخت ابنیه فنی مسیر در حال انجام است.
مجموع اعتبار هزینه شده تاکنون ۷۱/۷۸۰ میلیون ریال است که در صورت تأمین اعتبار این ۵ کیلومتر تا پایان تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید.  
ساردوئی افزود: پل دوم سرجاز به طول کلی ۳۴۸ متر در محور مواصلاتی جیرفت –کهنوج –رودان قرار دارد که متشکل از ۱۱ دهانه ۲۸ متر و ۲ دهانه ۲۰ متری است که برای تکمیل این پل اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.
وی در ادامه بیان کرد: پل دوم جنگل آباد به طول کلی ۱۹۶متر در محور مواصلاتی جیرفت –کهنوج- رودان قرار دارد که متشکل از ۷ دهانه ۲۸ متری است که برای تکمیل این پل اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.
همچنین اظهار کرد: محور میانچیل که طول کل این محور ۲۲ کیلومتر است تاکنون ۷ کیلومتر از محور مذکور آسفالت شده و ۶ کیلومتر دیگر در حال بازگشایی است و تاکنون اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده و جهت تکمیل این محور به اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز است.