صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در نخستین روز معاملاتی بازار فرابورس ایران در هفته جدید رخ داد

حجم معاملات فرابورس ایران در مسیر صعودی

نخستین روز معاملاتی بازار فرابورس ایران در هفته جدید با رشد قابل ملاحظه حجم و ارزش معاملات به پایان رسید
نخستین روز معاملاتی بازار فرابورس ایران در هفته جدید با رشد قابل ملاحظه حجم و ارزش معاملات به پایان رسید به طوری که نسبت به چهارشنبه هفته قبل حجم دادوستد اوراق بهادار و ارزش آن به ترتیب افزایش 100 و 121 درصدی را تجربه کردند.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امروز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه بالغ بر 852 میلیون ورقه بهادار در 47 هزار دفعه مورد مبادله قرار گرفت که ارزش آن بیش از 2 هزار و 985 میلیارد ریال بود.
 نگاهی به معاملات انجام شده در بازارهای اول و دوم فرابورس حاکی از آن است در مجموع این دو بازار 212 میلیون سهم به ارزش افزون بر 701 میلیارد ریال دادوستد شده که بالاترین حجم و ارزش معاملات به ترتیب به نمادهای «ذوب» و «اپرداز» تعلق گرفت. پایان بازار دو نماد مربوط به شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 11/02/1396 و بیمه کوثر برای برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 11/02/1396 متوقف شدند، این در حالی است که نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد بازگشایی شد.