صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:

فکر می کنم در پیکان ماندنی هستم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برنامه هایم برای فصل بعد را آماده کرده ام و فکر می کنم در پیکان ماندنی هستم.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی پیکان با سایپا گفت: شاید بهترین موضوعی که الان می توانم درباره آن صحبت کنم این است که در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا اتمام مسابقات لیگ برتر، انگیزه و اشتیاق بازیکنانم است که این باعث افتخار است. وقتی بازی ها طول می کشد، این سطح از اشتیاق و انگیزه یک امتیاز خیلی خوب است. جوانانی که در تیم ما کار می کنند، آینده درخشانی دارند. این را در چهره تک تک بازیکنان می بینم و شما هم خواهید دید.
وی افزود: ما همواره با بازی هایمان امیدواریم. فردا از تیم پیکان بازی روان و موفقیت آمیزی را خواهید دید.
سرمربی پیکان درباره بی انگیزه بودن بعضی از تیم ها  در روزهای پایانی لیگ و بحث فوتبال پاک گفت: نمی توانم از جانب دیگران حرفی بزنم. ما هفته گذشته در مشهد با انگیزه زیادی بازی کردیم و همواره خودمان را تا آخرین لحظات آخرین روز لیگ برتر متعهد می دانیم.
جلالی درباره ماندنش در لیگ و ارائه لیست جدید گفت: برنامه هایم را آماده کرده ام و فکر می کنم با صحبتهایی که داشتیم ماندگار هستم.
وی در خصوص اینکه باشگاه های دیگر بازیکنان پیکان را زیرنظر دارند و آیا نگران این موضوع نیست؟ گفت: این موضوع برای من جای نگرانی دارد. قرارداد اکثر بازیکنان ما یکساله است و آنها  هم مستعد هستند. ولی فکر می کنم بازیکنان هم برای باشگاهی که بستر را برای رشدشان فراهم کرده است، متعهد هستند. بازیکنان اشتیاق با هم بودن را دارند. فکر می کنم بتوانیم قریب به اتفاق آنها را حفظ کنیم. البته این نگرانی هست. حتی از تیم امید هم بازیکنانی به تیم اصلی اضافه کرده ایم که استعدادهای بسیاربزرگی هستند که در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید. 
سرمربی پیکان درباره رویارویی اش با تیم سابق خود که در معرض سقوط به لیگ دسته اول است، تصریح کرد: من دو سال در سایپا کار کردم. سال دوم برایم سال سختی بود. با این حال سایپا همواره باشگاه بزرگی است. مطمئنم که سایپا در لیگ می ماند و جایگاهشان نگران کننده نیست. بنده هم با این تغییر و تحولات کنار آمده ام.