صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تور ملی دوچرخه‌سواران اقوام ایرانی به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس می‌رسند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ششمین تور ملی دوچرخه‌سواران اقوام ایرانی در روز ملی خلیج‌فارس به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس می‌رسند.
علیرضا درویش نژاد صبح امروز در این خصوص عنوان کرد: ششمین تور ملی دوچرخه‌سواران اقوام ایرانی به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس، روز ملی ارتش و ادای احترام به حماسه‌سازان تاریخ‌ساز ایران اسلامی و به یاد آتش‌نشانان فداکار دهم اردیبهشت در روز ملی خلیج‌فارس در محل اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج‌فارس در بندر لافت به کار خود پایان می‌دهند.   
وی افزود: پیام ششمین دوره تور ملی دوچرخه‌سواران اقوام ایرانی، 355 میلیون تن پسماند غذای ایرانیان که 80 میلیون از 900 میلیون گرسنه را سیر می‌کند است.
درویش نژاد ابراز کرد: دوچرخه‌سواران این تور در مسیر حرکت خود اقداماتی همچون کاشت درخت و نهال به یاد بزرگان ایران را در هر شهر انجام می‌دهند.
این مقام مسئول تصریح کرد: اعضای تور دوچرخه‌سواران اقوام ایران در نهم اردیبهشت وارد استان هرمزگان می‌شوند و در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج‌فارس در جزیره لافت موردتقدیر قرار خواهند گرفت.   
هفتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج‌فارس از 6 اردیبهشت در بندرعباس آغاز و مراسم اختتامیه 9 اردیبهشت ساعت 30/17 در بندر تاریخی لافت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.