صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در غیاب طاهری و ترکاشوند

اعتصاب پرسپولیس به روز دوم رسید

بازیکنان پرسپولیس در انتظار حضور مدیرعامل و معاون اقتصادی باشگاه ماندند تا دومین تمرین پرسپولیس در بازگشت از عمان هم لغو شود .
قهرمان لیگ برتر که شنبه در مسابقه ای مهم مقابل ذوب آهن قرار می گیرد ، به دلیل آنچه که درخواست بازیکنان برای پرداخت بخشی از مطالبات مالی باقی مانده این فصل است دوجلسه مهم تمرینی را از دست داده است .
پرسپولیسی ها در بازگشت از عمان در اعتراض به شرایط مالی حاضر به تمرین نشده اند این درحالی است که برای برانکو و تیم فنی پرسپولیس چیزی مهمتر از تمرین وجود ندارد و شرایط خوب بدنی تیم در رقابتهای آسیایی به همین تداوم در تمرین بازمی گردد .
پرسپولیس در لیگ دو بازی با ذوب آهن و سیاه جامگان دارد و در لیگ قهرمانان آسیا با الوحده مسابقه خواهد داد . ظاهرا بازیکنان پرسپولیس انتظار داشته اند در پی قهرمانی در لیگ پاداشی به آنها پرداخت شود که این اتفاق رخ نداده است . امروز گفته می شد مدیران باشگاه برای گفت و گو با بازیکنان به زمین تمرین می آیند که البته این وعده انجام نشد تا با وجود چیدن موانع در زمین تمرین بازیکنان بازهم در رختکن بمانند .
نکته این که وزیر ورزش روز گذشته از این اتفاق  به عنوان یک رفتار ناپسند که مد تازه بازیکنان فوتبال است نام برد اما با توجه به شرایط خاص مالی فوتبال ایران ، فوتبالیست ها برای دریافت مطالبات مالی راهی جز زیر فشار گذاشتن مدیران شان ندارند . نکته این که برانکو ایوانکوویچ هنوز مداخله ای در این وضعیت نکرده و منتظر تصمیمات مدیران باشگاه در واکنش به دومین اعتصاب متوالی است .
این همان کاری است که استقلالی ها در پایان سال انجام دادند و توانستند بخشی از طلبشان را زنده کنند . البته همین پرداخت چک به استقلالی هاست که جرقه اولیه این تصمیم جمعی در بین بازیکنان پرسپولیس را زده ...
در هرصورت ، انتظار از باشگاه پرسپولیس و مدیران که قطعا از رفتار بازیکنان ناراضی اند این است که در این باره به سرعت چاره کنند و البته برای فصل آینده و عقد مجدد قرارداد ها ، به واقعی کردن ارقام مورد تعهد بیشتر فکر کنند .