صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل:

سامانه متمرکز فوریت‌های برق اردبیل راه‌اندازی می‌شود

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در صدد راه‌اندازی سیستم متمرکز فوریت‌های برق با شماره تلفن 121 در اردبیل....
 هستیم تا برای شهرهای نیر، نمین و سرعین نیز ارائه خدمات کنیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، "حسین قدیمی" در این باره اظهار کرد: در سال 95 و با اقدامات خوب انجام شده، توانستیم مقدار انرژی توزیع نشده در سطح استان را از 2.8 دهم متوسط به 2.6 دهم در هر دقیقه برای مشترکان کاهش دهیم.
وی تصریح کرد: این امر سبب شد تا تعداد قطعی فیدرهای ما کاهش پیدا کرده و متوسط زمان خاموشی مشترکان کاهش پیدا کند.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان گفت:‌ در حال حاضر در حال تجهیز سیستم متمرکز 121 به عنوان فوریت‌های برق با محوریت شهرهای نیر، نمین، سرعین و اردبیل هستیم تا مشترکان در این شهرها با برقراری تماس با 121 از خدمات مرکز فوریت‌های برق بهره‌مند شوند.
قدیمی افزود: به محض دریافت درخواست مشترکان در این سامانه برای رفع مشکل خاموشی و یا معایب دیگر اکیپ‌ها به سرعت در محل مورد نظر در هر چهار شهر حضور پیدا می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با هدف ارتقا خدمات‌رسانی به مشترکان را جز برنامه خود قرار داده تا با انجام اتوماسیون شبکه و نصب 160 دستگاه سکسینور قابل قطع و نصب فالتو، آشکارسازهای خطای نصب و راه‌اندازی مدرن‌ترین امکانات سعی در ارائه خدمات مطلوب و کیفی‌تر دارد.
ایشان همچنین تصریح کرد پوشش بی سیم مخابراتی در دستور کار معاونت امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قرار گرفته است، مهندس حسین قدیمی معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اعلام این خبر افزود، شرکت با هدف جلوگیری از قطعی و خاموشی‌های برق با همکاری شهرداری اقدام به شاخه‌زنی درختان کرد تا در حریم شبکه‌های برق مشکلات و نارسایی‌های احتمالی برطرف شود.
وی به برگزاری موفق سومین کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل و تسهیل مدیریت بحران به میزبانی شرکت توزیع برق استان اردبیل در اسفندماه اشاره کرد و ادامه داد: این کارگاه با حضور کارشناسان پنج شرکت توزیع برق شمالغرب از جمله اردبیل، گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی برگزار شد که با رضایتمندی بالای 90 درصدی شرکت‌کنندگان، مسؤولان و مدیران توانیر همراه بود به طوریکه ما رتبه اول را در بین شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی به دست آوردیم.
قدیمی به فعالیت معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ در راستای استفاده از طرح‌ها و پروژه‌های نوین با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و گفت: از جمله این طرح‌ها تدوین و استخراج مشخصات فنی تجهیزات و لوازم مناطق سردسیر و برفی بوده است.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: با هدف افزایش کنترل عملکرد واحدهای عملیاتی و نظارت عالیه از طرف امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق، برخی اقدامات و بهره‌برداری گروه‌های ایمنی انجام شده تا زمینه برای کاهش خطرات و جلوگیری از مشکلات برای همکاران ما در کنار آموزش مستمر نیروهای عملیاتی فراهم آید.
وی تصریح کرد: شرکت توزیع در راستای اجرای دستورالعمل سایت بهره‌برداری و پوشش بی‌سیم مخابراتی با به کارگیری مشاوره‌های توانمند برنامه‌های عملیاتی را در دستور کار قرار داده تا کلیه اقدامات از طریق ارتباط بی‌سیمی فراهم آید.