صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

اظهارات تند مدیر باشگاه الاهلی قبل از دیدار برابر استقلال

مدیر باشگاه الاهلی امارات اظهارات تندی را قبل از دیدار حساس برابر استقلال بر زبان آورد.
در یکی از حساس‌ترین بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی از الاهلی امارات پذیرایی می‌کند.
عبدالمجید حسین مدیر باشگاه الاهلی قبل از این دیدار اظهارات تندی را علیه تیم‌های ایرانی بر زبان آورد. او گفت: دیدار با تیم‌های ایرانی همیشه بسیار سخت است به ویژه اینکه اگر آنها میزبان باشند در این هنگام فشار زیاد تماشاگران و همچنین شرایط سخت استقبال و میزبانی باعث می‌شود تا کار برای ما سخت شود. این دیدار برای هر دو تیم بسیار حساس است. الاهلی و استقلال هم امتیاز هستند و برای صعود به دور بعد به پیروزی نیاز دارند. من براین باور هستم که این سخت‌ترین دیدار الاهلی در ایران است.
او ادامه داد: متاسفانه تیم‌های ایرانی عادت کرده اند که طور دیگری به فوتبال نگاه کنند تا جایی که آن را از یک رشته ورزشی خارج کنند و رنگ و بوی سیاسی  و دینی به آن بدهند. این باعث می‌شود تا تیم میزبان به مشکل بخورد. اگر دخالت کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود الان شرایط بسیار سخت هم بود. البته هنوز این مشکلات به طور کامل از بین نرفته است.
دیدار رفت الاهلی برابر استقلال به سود تیم اماراتی به پایان رسید و آبی پوشان پایتخت به دنبال جبران شکست دور رفت و از طرف دیگر نهایی کردن صعود خود هستند.