صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

ایجاد 844 فرصت شغلی جدید با پرداخت بیش از 310 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از ایجاد 844 فرصت شغلی جدید با پرداخت بیش از 310 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت استان خبر داد.
بهروز اسودی در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر گفت: تا کنون به 188 واحد تولیدی صنعتی استان بیش از 310 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: در راستای بررسی نحوه هزینه کرد تسهیلات رونق تولید ، تاکنون از 72 درصد از واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید نظارت لازم صورت گرفته است که تعداد 136 واحد می باشد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه 65درصد از تعهدات اشتغال رونق تولید محقق شده است تصریح کرد: تاکنون 844 فرصت شغلی جدید در بخش صنعت استان با پرداخت تسهیلات رونق تولید ایجاد شده است.
وی گفت: اشتغال قبلی در واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات ، 3944 نفر بوده است که با تزریق 310 میلیارد تومان تسهیلات ، این رقم به 4788 نفر افزایش یافته است.
بهروز اسودی خاطر نشان کرد: در راستای بهبود تولید و رونق اشتغال به 768 واحد صنعتی و کشاورزی استان به مبلغ بیش از 415 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است که از این تعداد 188 واحد صنعتی و 580 واحد کشاورزی می باشد.
دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات 357 واحد تولیدی استان در پنجاه و چهار جلسه قبلی این کارگروه خبر داد و گفت: تاکنون 861 مصوبه در جهت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان به تصویب رسیده است که از این تعداد 52 درصد اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.
اسودی خاطر نشان کرد: در این جلسه مشکلات 3 واحد تولیدی استان در امور مربوط به مالیات ، بانکی و امور زیربنایی بررسی و توسط اعضای کارگروه تصمیماتی اتخاذ شد.