صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در همدان برگزار شد

جزئیات برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان همدان در سال ۹۶

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری استان همدان از تشکیل اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان همدان...
 در سال ۹۶ به ریاست معاون امور عمرانی در محل فرمانداری شهرستان همدان و با حضور اعضاء ستاد خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در این جلسه ابتدا یوسفی نوید معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان مستندات قانونی، آئین‌نامه‌ها و ضوابط و مقررات تشکیل و راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری را ارائه و در ادامه اعضاء نظرات و پیشنهاد‌های خود را مطرح کرد.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد شهرداری همدان پس از اخذ مصوبه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان همدان نسبت به راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در یکی از محلات مصوب اقدام نماید.
در ادامه پروژه‌های مورد تعهد اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به نمایندگی از طرف شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در جلسه با حضور استاندار و معتمدین محلات مصوب شد در مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر همدان اجرا شود.
قرائی بیان کرد: دیوارکشی و پوشش کانال محله حصار راه علی‌آباد، احداث خانه محله (فرهنگسرا) در محله مزدیقینه، احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و درمانی امیرالمونین (ع) محله حصار امام خمینی (ره)، احداث خانه محله (فرهنگسرا) در محله خضر و ساماندهی حاشیه رودخانه در محله منوچهری از جمله این مناطق است.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد شهرداری نسبت به تهیه نقشه‌های اجرایی و تحویل به اداره کل راه و شهرسازی همکاری لازم را به عمل آورند.