صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه خبر داد:

بسته شدن پرونده مسکن مهر شهرستان ساوه با تحویل ۴۸۴۲ واحد به متقاضیان

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه خبر از بسته شدن پرونده مسکن مهر شهرستان ساوه با تحویل چهار هزار و ۸۴۲ واحد به متقاضیان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، حسن یوسفی ولنی در این خصوص گفت: به طور متوسط برای هر واحد احداث و بهره‌برداری شده در سایت‌های مسکن مهر این شهرستان ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده و سهم آورده متقاضی نیز ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.
وی افزود: از مجموع واحدهای افتتاح شده، یک هزار و ۱۳ واحد به صورت خود مالک، ۲۸۴ واحد تفاهم‌نامه‌ای و سه‌جانبه و سه هزار و ۵۴۵ واحد نیز مربوط به تعاونی‌ها است.
وی با اشاره به تأکیدات دولت تدبیر و امید مبنی بر ایجاد خدمات رفاهی و زیرساختی در سایت‌های مسکن مهر گفت: در این راستا ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه احداث شده که زمین این پروژه‌ها به زیربنای ۲ هزار و ۷۷۴ مترمربع و همچنین پنج میلیارد ریال اعتبار این مدارس توسط وزارت راه و شهرسازی اعطا شده است.
یوسفی ولنی بیان کرد: همچنین زمینی به وسعت دو هزار مترمربع به همراه ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ساخت یک باب مسجد در یکی از سایت‌های مسکن مهر ساوه نیز توسط این اداره کل تأمین شده است.
گفتنی است در خصوص ارتقاء خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر ساوه، یک باب مجتمع تجاری با قرارداد ۶۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع به صورت مشارکتی با بخش خصوصی در دست احداث است.