صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در چهارمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان

شاتل برای چهارمین بار موفق به دریافت تندیس محبوب‌ترین برند شد

در چهارمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، گروه‌شرکت‌های شاتل موفق به دریافت تندیس محبوب‌ترین برند اینترنتی کشور شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آسیا،  در مراسم اختتامیه این جشنواره که به همت شرکت فناوران نواندیش ویژن در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، تندیس زرین محبوب‌ترین برند در میان شرکت‌های خدمات اینترنتی به شرکت آریا رسانه تدبیر(شاتل) اعطا شد.
شاتل برای چهارمین سال پیا‌پی توانسته است در رقابت با دیگر شرکت‌های فعال اینترنتی، تندیس زرین و عنوان محبوب‌ترین برند اینترنتی کشور را به خود اختصاص دهد. در این جشنواره، هواداران برندها به عنوان مهم‌ترین داوران انتخاب برندهای برتر حضور دارند. این جشنواره از کلیه مصرف‌کنندگان ایرانی دعوت می‌کند تا ضمن حضور در نظرسنجی جشنواره، ضمن کمک به برندهای محبوب‌شان، زمینه انتخاب برترین برندهای بازار را برای قدردانی از آنها فراهم آورند.
نظرسنجی این دور از جشنواره ۲۵ آذر ۹۵ شروع و ۲۵ بهمن ۹۵ نیز پایان یافت. براساس اعلام سایت irantopbrands، در نظرسنجی چهارمین جشنواره برند محبوب، ۱میلیون و۲۷۵هزار رای مردمی جمع آوری شد تا مبنای انتخاب برندهای محبوب باشد. همچنین بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده باشند به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی موردنظر خود معرفی می‌شوند. بدون شک شاتل بدون اعتماد و همراهی آرای مشترکان خود امکان کسب این موفقیت را نداشت.