صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در بازدید و نشست مدیران و مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام صورت گرفت:

پیگیری روند اجرای پروژه‌های چهارخطه محور ایلام به مهران (محور اربعین)

در بازدید و نشست مدیران و مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام و سایر دستگاه‌های مربوطه با پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های مذکور، روند اجرای پروژه‌های چهارخطه محور ایلام به مهران (محور اربعین) پیگیری شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، در این نشست و بازدید که با حضور مدیرکل و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان، فرمانده و مسئولین پلیس‌راه استان، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان و مسئولینی از ادارات و شرکت‌های مرتبط از جمله شرکت گاز، شرکت مخابرات و زیرساخت، شرکت توزیع نیروی برق و ... و شرکت‌های پیمانکار پروژه‌های مربوطه برگزار شد آخرین وضعیت پروژه‌ها و موانع و برنامه‌های زمان‌بندی آینده موردبحث و بررسی قرار گرفت.
میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این نشست ضمن برشمردن اهمیت مرز مهران و میزان صادرات کالا از این مرز علاوه بر تردد خیل عظیم زائران عتبات عالیات افزود: امروز محور ایلام به مهران و مرز بین‌المللی مهران برای تمام کشور شناخته شده و دارای اهمیت است و این مهم مسئولیت ما در قبال توسعه این محور را مضاعف می‌کند.
وی با تقدیر از شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی به جهت همکاری با این اداره کل در جابه‌جایی خطوط انتقال برق و گاز و فیبر نوری ادامه همکاری این دستگاه‌ها را تا پایان عملیات اجرایی این پروژه را خواستار و از پلیس‌راه نیز به جهت حفظ ایمنی مسیر تشکر کرد.
میرجعفریان حفظ جان مردم را هدف اصلی راه و شهرسازی استان عنوان کرد و کاهش طول مسیر، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و رفاه مسافرین و رانندگان را از اولویت‌های بعدی خواند و بیان کرد: در سال ۱۳۹۵ استان ایلام به لحاظ کاهش تلفات جاده‌ای رتبه اول کشور را کسب نموده است و تلاش همه دستگاه‌های مرتبط ادامه خواهد یافت تا انشااله میزان تلفات جاده‌ای در استان ایلام را به صفر برسانیم.