صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

تکلیف واحدهای مسکن مهر در سال ۹۶ باید مشخص گردد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از تعیین تکلیف تمامی واحدهای مسکن مهر استان در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی در اولین جلسه شورای مسکن استان که ظهر دیروز سه‌شنبه در محل دفتر معاون امور عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: از مجموع ۳۴ هزار واحد مسکن مهر در تعهد برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تاکنون بالغ بر ۲۷ هزار واحد آن اجرا و تحویل متقاضیان شده است و در مجموع معدل کار خوب و مثبت ارزیابی می‌شود.
ملکی ادامه داد: با تصمیمات گرفته شده امید داریم مطابق زمان‌بندی و طبق برنامه تا پایان سال ۹۶ تکلیف مانده واحدهای مسکن مهر مشخص شده  و پرونده مسکن مهر در استان بسته شود.
وی افزود: دولت محترم در سال گذشته برای رفع مشکلات مسکن مهر تصمیمات خوبی گرفته که می‌توان به اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی بابت مطالبات پیمانکاران اشاره کرد.
ملکی از افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان را از دیگر تصمیمات خوب دانست و گفت: با این اقدام چالش آورده  متقاضیان حل شده است.
در ادامه جلسه مشکلات پروژه‌های ۱۷۲۸ واحدی دگایران سنندج و پروژه ۱۱۲۰ واحدی فاز سه بهاران، همچنین آخرین وضعیت مشکلات خدمات زیر بنایی پروژه‌های مسکن مهر استان توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت و برای اتمام و به بهره‌برداری رساندن هر چه زودتر پروژه‌ها تصمیمات لازم گرفته شد.