صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

یک نماینده اصلاح طلب مجلس:

مردم توانایی ارزیابی وعده‌ کاندیداها را دارند

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: این اندازه تعقل و خرد در مردم وجود دارد که وعده‌های داده شده را ارزیابی...
و بعد تصمیم گیری کنند و به نظر می‌رسد که برآیند فکری مردم اشتباه نخواهد کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، علی اکبری، با تاکید بر هوشیاری مردم در وعده های انتخاباتی غیر عملی برخی کاندیداها گفت: گفتمانی که برخی دارند،‌ ممکن است بخشی از آن ناشی از فضا و شرایط انتخاباتی باشد اما در هر صورت مردم باید تصمیم بگیرند و فکر می کنم برآیند فکری مردم هم اشتباه نمی کند.
این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه اظهار کرد: فکر می کنم مردم تا این اندازه خرد و تعقل دارند که ارزیابی کنند که آیا اساسا وعده هایی که داده می شود امکان تحقق آنها وجود دارد یا خیر؟
نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: به نظر می رسد نباید جامعه را تا این اندازه متوقع کنیم که نتوانیم پاسخگو باشیم باید در نظر داشت امکانات محدود است و براساس امکانات باید تصمیم گرفت.
اکبری با تاکید بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی توسط رسانه ها برای آحاد مردم، گفت: به نظر می رسد زمان به قدر کافی وجود دارد که کسانی که قدرت تجزیه و تحلیل دارند و یا درک و اطلاعات بیشتری دارند بتوانند نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود تصمیم بگیرند.
وی در پایان بیان کرد: ورود این اندازه جمعیت که بخش عمده‌ای از آن چهره‌های شاخصی هم هستند برای انتخابات ریاست جمهوری غیر قابل انتظار است که خوشبختانه بخش عمده ای از این‌ها شرایط اولیه را هم ندارند که بتوانند ورود کنند.