صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلابی:

مبارزه با قاچاق بیشتر از قانون به اعتقاد دولت نیازمند است

کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلابی با ییان اینکه دولت باید اعتقاد پیدا بکند به اینکه می تواند اشتغال را گسترش دهد، گفت: هرگونه حرکت اقتصادی...
 باید بر مبنای تولید و اشتغال باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از رازق، حمیدرضا حاجی بابایی کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به خبرنگار رازق مبنی بر اینکه چگونه می توان جلوی ایجاد و ظهور بی رویه فروشگاه های زنجیره ای را گرفت تا مبنای اقتصادی و ایجاد اشتغال داشته باشند، اظهار کرد:
هر گونه حرکت اقتصادی چه خدماتی و چه تولیدی باید بر مبنای تولید و اشتغال باشند یعنی باید به چرخه اشتغال کمک کنند واگر نتواند این کار را به درستی انجام دهند مثمر ثمر نخواهد بود.
وی با بیان اینکه نباید کار اقتصادی انجام بدهیم که قسمت عمده ای از بخش های اقتصادی دیگر را مختل کند، گفت: به طور مثال اگر از خارج بنزین وارد کنیم به طبع ارزان تر تمام می شود اما اگر تعداد پالایشگاه ها را بیشتر کنیم هم ایجاد اشتغال می کند و هم منجر به تولید می شود.
کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه در خصوص این سوال که آیا برای جلوگیری از قاچاق سوخت باید ساز و کار قانون تغییر بکند، عنوان کرد: این مشکل بیشتر از قانون به اعتقاد بر می گردد.
حاجی بابایی افزود: دولت باید اول اعتقاد پیدا بکند به اینکه می تواند اشتغال را گسترش دهد و بعد از پذیرفتن راهش را پیدا می کند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی می گوییم باید جلوی قاچاق را بگیریم باید در این مورد کسی در قاچاق دخیل نباشد تا راحت جلویش را گرفت.