صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خبر داد:

شناسایی ۲۸ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های بین‌شهری کردستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان گفت: ۲۸ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های بین‌شهری استان شناسایی آشکارسازی شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمدراشد مدرس گرجی شناسایی نقاط پرحادثه استان را یکی از ابلاغیه‌های جدید حوزه راهداری و فرماندهی پلیس‌راه برشمرد.
وی افزود: این دستورالعمل امسال در استان اجرایی و ۲۸ نقطه پرحادثه در راه‌های بین‌شهری استان شناسایی، آشکارسازی و در مسیرها به رانندگان اعلام شد که اقدام بعدی اصلاح این نقاط خواهد بود.
وی یکی از راه‌های اصلاح نقاط پرتصادف را بهره‌برداری محورهای چهارخطه عنوان کرد و افزود: امسال ۱۵ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای کنار جاده‌های استان انجام شده که نسبت به حفاظ‌های فلزی دارای ایمنی بیشتری هستند.
مدرس گرجی با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی ۹۰ هزار کیلومتر جاده‌های استان در زمستان امسال انجام شده است، گفت: طول شبکه راه‌های استان هفت هزار و ۸۵۲ کیلومتر است و تعدادی از مسیرهای استان در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز در زمان بارش برف چندین بار برف‌روبی شدند.
وی با بیان اینکه در زمستان امسال ۲۵ هزار تن شن و نمک مصرف شده است، اظهار کرد: در طول طرح زمستانه هزار نفر مسافر توسط راهداران استان اسکان داده شدند و به سه هزار وسیله نقلیه هم امدادرسانی شد.