صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آزادی حامی کی‌روش در نبرد بزرگ؛

ایران - چین؛ زنده از ورزشگاه آزادی

دو تیم ایران و چین در نبردی که جذابیت های مختلفی دارد، برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.
دیدار تیم های ایران و چین در روز هفتم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه یک قاره آسیا از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با قضاوت داوران سنگاپوری آغاز خواهد شد. تیم ملی ایران پیش از این دیدار با 14 امتیاز صدرنشین گروه است و تیم ملی چین با 5 امتیاز در رده پنجم گروه قرار دارد با این وجود اما اتفاقی که این بازی را جذاب کرده، تقابل دو سرمربی نامدار دنیا یعنی کارلوس کی روش و مارچلو لیپی است. با حاشیه های زنده ی این دیدار از ورزشگاه آزادی با "ورزس سه" همراه باشید:
13:19 - با پایان اذان ظهر به وقت تهران و برگزاری مراسم نیایش، بلندگوهای ورزشگاه آزادی به پخش سرودهای ملی پرداختند که این اتفاق با همراهی هواداران همراه شد.
13:16 - عکاسان چینی حاضر در ورزشگاه که خیلی زودتر از زمان مقرر خود را به ورزشگاه رسانده اند، مشغول عکس انداختن از ورزشگاه آزادی و هواداران تیم ملی ایران هستند.
13:15 - بسیاری از هواداران ترجیح دادند تا بیرون ورزشگاه در فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی به استراحت بپردازند و در دقایق منتهی به بازی در ورزشگاه حاضر شوند. به همین دلیل جمعیت چشمگیری در خارج از ورزشگاه آزادی حضور دارند.
13:12 - برخلاف بازی های داخلی در این دیدار با توجه به حضور ناظران بین المللی سخت گیری های زیادی در ورزشگاه آزادی به وجود آمده و در کنار زمین اجازه حضور هیچ فرد اضافه ای را نمی دهند.
13:10 - ماموران نیروی انتظامی درهای جایگاه ویژه ورزشگاه را برای دقایقی باز کردند که با این اتفاق هوادارانی که در دیگر جایگاه ها حضور داشتند برای حضور در این بخش از ورزشگاه به سمت درهای ورودی هجوم آوردند.
13:00 - بیش از 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعدادی از آنها برای فرار از آفتاب بهاری تهران زیر سکوهای ورزشگاه پنهان شده اند.