صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

خبرنگاران بی پاسخ ماندند

کی‌روش بعد از بازی چین حرف می‌زند؟

کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با چین سوالات پر تعداد خبرنگاران را بی پاسخ گذاشت.
کارلوس کی روش یکبار دیگر از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران طفره رفت. پس از حاشیه های پرتعداد پیرامون تیم ملی و کارلوس کی روش، سوالات زیادی در خصوص این اتفاقات برای طرفداران تیم ملی و رسانه ها به وجود آمده بود که از سوی فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی بی پاسخ مانده بود. سوالات پرتعداد مانند ادعای عدم دعوت پرسپولیس و عقب نشینی از این تصمیم، کنار گذاشتن مربیان ایرانی کادر فنی و شایعات فراوان در خصوص پیوستن این سرمربی پرتغالی به تیم هایی مانند آفریقای جنوبی و الجزایر که همگی در مدت اخیر بدون پاسخ روشنی باقی مانده بود.
با تمام این تفاسیر کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر چین بهترین فرصت برای رویارویی خبرنگاران با کارلوس کی روش بود تا پرسش های به وجود آمده پاسخ روشنی دریافت کنند. اما به مانند تمامی روزهای گذشته کارلوس کی روش ترجیح داد به سکوت خود در قبال این اتفاقات ادامه دهد و سوالات خبرنگاران را با جواب هایی مانند در این مورد نظری ندارم و به من ارتباطی ندارد و غیره پاسخ داد. 
به نظر می رسد سرمربی پرتغالی تیم ملی ترجیح داده حاشیه ها را پیش از دو دیدار حساس برابر قطر و چین، از تیمش دور نگه دارد و در موقعیت مناسب به آنها پاسخ دهد. گفته می شود کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار برابر چین موعدی است که کی روش به خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر گزارش خواهد داد و بسیاری از مسائل را برای مردم و رسانه ها روشن خواهد کرد.
 البته که احتمال آن نیز وجود دارد که پیرمرد پرتغالی پس از دیدار برابر ازبکستان و صعود احتمالی به جام جهانی درباره اتفاقات اخیر صحبت کند.