صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از پروژه آماده سازی خط تولید محصولات SP100

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از پروژه آماده سازی خط تولید پلت فرم SP100 در شرکت سایپا بازدید کرد و در جریان مراحل طراحی، نصب و راه اندازی خط تولید این محصولات قرار گرفت.
به گزارش کسب و کارنیوز دکتر مهدی جمالی در این بازدید بر ضرورت اجرای برنامه های فنی گروه در راستای آماده سازی خطوط تولید محصولات آینده گروه سایپا تاکید کرد.
براساس این گزارش به دنبال طی شدن مراحل نهایی طراحی پلت فرم SP100 در گروه سایپا، این مجموعه به طور همزمان، اقدام به برنامه ریزی های لازم جهت طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی دستگاه ها و سامانه های خط تولید محصولات مبتنی بر این پلت فرم در شرکت سایپا کرده و در حال حاضر نیز مطابق برنامه زمان بندی، مراحل این پروژه را در دست اجرا دارد.
مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون حدود 60 درصد پروژه راه اندازی خط تولید SP100 به مرحله اجرا درآمده و قرار است تا پیش از اتمام فروردین ماه سال جاری به صورت کامل صورت گیرد.
در حال حاضر به طور میانگین روزانه بیش از 1250 نفرساعت در این پروژه مشغول فعالیت هستند تا این برنامه مطابق اهداف سایپا در موعد مقرر به اجرا درآید.
گفتنی است گروه خودروسازی سایپا در راستای برنامه توسعه محصول و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، مشغول طراحی و ساخت پلت فرم اختصاصی خود موسوم به SP100 است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است محصولات مبتنی بر این پلت فرم در شرکت سایپا تولید شوند.