صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

خدمات امدادی سایپا به مسافران و زائران راهیان نور

رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان خوزستان گفت: گروه خودروسازی سایپا برای مسافران و زائران راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز امکانات امدادی ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
به گزارش کسب و کار نیوز محمدحسن بهمنش با بیان مطلب فوق گفت: در این استان نمایندگی‌های منتخب در تعطیلات نوروز به ارائه خدمات امدادی به مسافران خواهند پرداخت.
وی افزود: پایگاه‌های امدادی، وظیفه امدادرسانی به مشتریان گروه سایپا را بر عهده دارند. استان خوزستان در نوروز هر سال پذیرای زائران مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل محورهای منتهی به این اماکن در نوروز جزء پر ترددترین محورهای مواصلاتی کشور به شمار می‌روند. بر همین اساس گروه خودروسازی سایپا امکانات ویژه‌ای برای زائران در نظر گرفته است.
رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در خوزستان گفت: در مسیر راهیان نور از جمله شوش، اندیمشک، خرمشهر و هویزه پایگاه های امدادی سایپا مستقر شده‌اند تا در اسرع وقت به یاری مسافران بشتابند. همچنین به محض اعلام نیاز آن دسته از عزیزانی که با خودروی شخصی عازم این مناطق هستند، خدمات امدادی به آنها ارائه خواهد شد.
بهمنش ادامه داد: در شهرستان های مسجد سلیمان و شوشتر نیز که جزء مناطق گردشگری استان خوزستان به شمار می‌روند خودروهای امدادی سایپا مستقر شده‌اند تا بهترین خدمات را به گردشگران عزیز ارائه دهند.
رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در خوزستان گفت: به دلیل پر حجم بودن ورود و خروج مسافر به خوزستان، بیشترین خدمات امدادی در اهواز متمرکز شده است. علاوه بر این در اهواز و در طول تعطیلات نوروزی نمایندگی‌های منتخب خدمات مورد نیاز را به مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه می‌دهند. همچنین در مسیرهای پر تردد آبادان و خرمشهر نیز خودروهای امدادی مستقر شده‌اند تا در سریعترین زمان خدمات امدادی را به مسافران ارائه دهند.
بهمنش گفت: بر اساس منویات مدیرعامل گروه سایپا، در سال 96 و به ویژه طرح امداد نوروزی، خدماتی ماندگار را به مشتریان گروه سایپا ارایه می دهیم.
وی افزود: امسال هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین قطعات مورد نیاز و پر مصرف خودروهای سایپا نداریم و با تصمیمات اتخاذ شده، شاهد ارائه خدمات با کیفیت در طرح امداد نوروزی سایپا هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به تامین خوب قطعات در ماه های بهمن و اسفند، امیدواریم این روند در سال جدید هم استمرار داشته باشد.