صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شهردار منطقه ۱۲ تهران:

بوستان زندگی نبض حیات محله هرندی است

شهردار منطقه ۱۲ گفت: بوستان زندگی نبض حیات محله هرندی است و امیدواریم که با افتتاح کامل این مجموعه تفریحی، فرهنگی و هنری...
نشاط رابه این محله باز گردانیم.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر،‌  عابد ملکی با بیان این مطلب افزود:  طبق برنامه ریزی های  انجام شده امیدواریم محوطه سازی کل بوستان زندگی تا پایان تیرماه تکمیل شده و حداکثر تا شهریورماه نیز دریاچه ساحلی تکمیل و به بهره برداری شهروندان برسد.
به گفته وی؛ ساختمان کودک بوستان زندگی تا پایان سال ۹۶ تکمیل و به بهره بردا ی خواهد رسید.
شهردار منطقه ١٢ با اشاره به استقبال ساکنان محله هرندی از افتتاح فازنخست بوستان زندگی و اجرای  جشنواره محله امید و برنامه «گل آمد، بهار آمد» در این بوستان بیان کرد: خدا را شاکریم که درهای بوستان زندگی بعد ازیک سال کار عمرانی به روی مردم بازشد. امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده این بوستان به طور کامل به بهره برداری برسد و خانواده ها وارد این بوستان و مرکز فرهنگی و تفریحی شوند.
وی یادآور شد: واقعا دیدن شادی و نشاط کودکان معصوم محله هرندی زمانی که از امکانات تفریحی و فرهنگی این بوستان استفاده می کنند؛ لذت بخش است. امیدواریم که با ارتقای کیفیت زندگی دراین محله سایه شوم آسیب های اجتماعی برای همیشه از  این محله رخت بربندد.