صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نائب رئیس اتاق اصناف ساری:

800 واحد صنفی در ساری ایام نوروز خدمات رسانی می کنند

نائب رئیس اول اتاق اصناف ساری گفت: 800 واحد صنفی در ساری ایام نوروز خدمات رسانی می کنند.
سبحان بخشی با بیان اینکه 30 هزار واحد صنفی در شهر ساری در نوروز مشغول ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: به عنوان عضو ستاد تسهیلات نوروزی، تمام تلاش ها برای خمات رسانی به مردم و مسافران انجام می شود و واحد های صنفی، خدماتی و توزیعی در ورودی شهرها آماده هستند.
بخشی تصریح کرد: 800 واحد صنفی آماده شامل مسافرخانه و هتل ها برای خدمت به گردشگران آمادگی دارند و بازرسان به صورت کشیک فعال و نیروهای هلال احمر نیز آماده هستند.
نائب رئیس اول اتاق اصناف ساری خاطرنشان کرد: اتاق اصناف ساری در حال حاضر 20 واحد کشیک دارد و صنعت و معدن و تجارت با 15 کشیک خدمات رسانی انجام می دهد.
بخشی افزود: در بحث تنظیم بازار هر ساله سهمیه ای در نظر گرفته می شود و برای داشتن سهمیه سرانه با حمایت استانداری تلاش می شود تا استان میزان بیشتری به خود اختصاص دهد و با توجه بر این موضوع که پیش بینی می شود مازندران 15 میلیون مسافر را پذیرش کند.
وی تاکید کرد: تدابیری اندیشیده شده است که در بازار فقط از پرتقال مازندران استفاده و با قیمت مناسب عرضه شود، همچنین اگر در سال آینده اصناف و بازار به عنوان رکن اصلی در استقبال باشند در گردش پذیر بودن موفق تر عمل می‌شود.
نائب رئیس اول اتاق اصناف ساری تصریح کرد: به دلیل وجود مراکز خرید  و تجاری در جاده دریا مسافران از شهر عبور نکرده و از خدمات شهری استفاده نمی کنند و ورود اصناف است که گردشگران به داخل شهر هدایت می شوند.
بخشی گفت : مردم  برای اعلام شکایت‌های خود می توانند از تلفن 124 اصناف  و یا به صورت حضوری اقدام کنند تا با متخلفان برخورد شود.