صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سرمربی تیم انصاری‌فرد انتخاب شد

باشگاه المپیاکوس یونان سرمربی جدید تیم فوتبال‌اش را معرفی کرد.
المپیاکوس که کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارد، از هفته پنجم به بعد در سوپر لیگ یونان هیچ باختی نداشت اما شکست مقابل آ. اک. آتن در هفته بیست و یکم و دو بازی پیاپی پس از آن موجب شد پائولو بنتو با واگذار کردن نتیجه به تیم پائوک، از سرمربیگری این تیم برکنار شود.
بعد از آن واسیلیس ووزاس دستیار بنتو به‌عنوان سرمربی موقت انتخاب شد اما عملکرد او نیز در چهار بازی، کنار رفتن از لیگ اروپا با شکست سنگین مقابل بشیکتاش، یک برد و یک باخت در سوپر لیگ بود که این نتایج ضعیف باعث شد مدیران باشگاه المپیاکوس امروز تاکیس لمونیس را جانشین ووزاس کنند.
لمونیس یکی از اسطوره‌های باشگاه المپیاکوس محسوب می‌شود که طی سال‌های 2006 الی 2008 نیز سرمربی این تیم بوده و علاوه بر آن هدایت تیم‌هایی مثل پانیونیوس، لوادیاکوس و اخیرا الرعد عربستان را بر عهده داشته است.
سرمربی جدید تیم انصاری‌فرد درمورد بازگشت‌اش به المپیاکوس گفت: خیلی خوشحال هستم؛ آماده و با انگیزه هستیم و یک هدف داریم تا قهرمان سوپر لیگ و جام حذفی شویم؛ کار سختی داریم اما امیدوار هستم با حمایت هواداران برابر تمام حریفان به برتری برسیم.
گفتنی است، یاران انصاری‌فرد در حال حاضر با اختلاف 6 امتیازی نسبت به پانیونیوس رده دومی در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفتند و در جام حذفی نیز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.