صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر تولید و برنامه ریزی مستند ایران:

مستند ایران در ۴۰۰ قسمت تولید و پخش می شود

مدیر تولید مستند ایران بابیان اینکه مستند ایران در ۴۰۰ قسمت تولید و پخش خواهد شد، گفت: برای نشان دادن زیبای ها و پتانسیل های گردشگری....
ایران نیازمند تعامل و همراهی همه دستگاه ها هستیم.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، سعید علیجانی با بیان ایکه در تلاش هستیم زیبایها طبیعی و گردشگری و تاریخی همه استانهای کشور را در ۴۰۰ قسمت تولید و پخش کنیم، افزود: در حال حاضر پخش مستند ایران با کیفیت« اچ تی» انجام می شود و در صدد هستیم با ارتقاء کیفیت تا ۵۰ سال آینده این مستند با کیفیت های بهتر و برورز پخش شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مستند ایران-زنجان در حال پخش در ایام نوروز از شبکه یک سیما است، ادامه داد: بعد از مستند ایران-زنجان-مستند ایران-همدان در تابستان پخش خواهد شد.
علیجانی افزود: مستند ایران- سیستان و بلوجستان و در ادامه تولید و پخش مستند استانهای آذربایجان های شرقی و غربی و کرمانشاه در در برنامه داریم و سپس استانهای بوشهر، خوزستان و سایر استانهای جنوبی  و بعد استانهای شمالی کشور را در برنامه داریم.
مدیر تولید مستند ایران با بیان اینکه در برنامه ریزی برای تولید و پخش مستند ایران اولویت خاصی وجود ندارد و همه نقاط ایزران در اولویت برنامه ریزی قرار دارد، افزود: با توجه به اقلیم و آب و هوای مناطق مختلف نسبت به برنامه ریزی برای تولید مستند ایران اقدام می شود.
علیجانی مستند ایران را دارای در جه اف در زمینه تولید مجموعه های مستند عنوان کرد و گفت: تولید مجموعه های مستند و بخصوص با حجم بالای همانند مستند ایران هزینه زیادی را می خواهد و باید زیبایی هایی ایران را به دنیا به خوبی نشان بدهیم و بادنیا رقابت کنیم.
وی اظهار کرد: تعداد عوامل مستند ایران ۳۰ نفر و با توجه به همکاری مجموعه های همانند شهرداری و استاندار و سایر نهادها مجموعه عوامل دخیل در ساخت مستند ایران به بیش از هزار نفر می رسد.
مدیر برنامه ریزی  مستند ایران با بیان اینکه مستند ایران در  شبکه های یک ، دو ، سه ، ۵ ، شبکه مستند و اچ سی و استانی و برون مرزی پخش می شود، تاکید کرد: شرق کشور هم در اولویت کاری است و اولویت ها برای انجام این مستند براساس موقعیت جغرافیایی هوای سرد و گرم است  چرا که باعث می شود فیلمبرداری به خوبی انجام شود و تسهیل شود.
علیجانی گفت:اجرا و تولید مستند هزینه بر است و ویژه الف باشد هزینه زیادی را می خواهد و باید زیبایی هایی ایران را به دنیا به خوبی نشان بدهیم و بادنیا رقابت کنیم و سربلند بیرون بیاییم.