صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تقدیر آیت‌الله صافی گلپایگانی از خدمات نوروزی ناجا؛

مردم قدردان اقدامات نیروی انتظامی هستند

آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در دیدار فرمانده ناجا به حفظ امنیت حاکم بر ایران اشاره کرد و گفت: مردم قدردان اقدامات نیروی انتظامی هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: بر اساس آیات و احادیث حفظ امنیت مردم از وظایف اولیه حکومت هاست و اگر امنیت برقرار نباشد اقدام های دیگر با موفقیت به سرانجام نمی رسد.
آیت الله صافی گلپایگانی گفت: کسانی که عهده دار برقرای امنیت و حفظ آن هستند قدر خود را بدانند و این کار را با قوت ادامه دهند.
وی ادامه داد: کسانی که اسباب آسایش مردم را فراهم می کنند وظیفه بزرگی برعهده دارند که از آنان تشکر می کنم و دعا گوی آنها هستم، چرا که کار ماموران امنیتی و انتظامی ثواب و اجر زیادی دارد.
این مرجع تقلید بیان داشت: توجهات حضرت ولی عصر(عج) باعث شده وضعیت امنیتی ایران در مقایسه با وضعیتی که در کشورهای دیگر است، مطلوب باشد.
آیت الله صافی گلپایگانی همچنین با اشاره به خدمات و توفیقات بسیار زیاد نیروی انتظامی گفت: مردم قدردان اقدام های نیروی انتظامی هستند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی خدمتگزار اهل بیت(ع) باشند تا توفیقاتشان بیشتر شود، همه نیز باید قدردان خدمات پلیس باشند و امیدوارم روز به روز بر عزت و عظمت این مملکت افزوده و مشکلاتی که هست حل شود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این دیدار گزارشی از اقدام های صورت گرفته طرح نوروزی ۹۶ در کشور ارائه کرد.