صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

چهره ایران در مجامع جهانی دگرگون شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در آستانه حلول سال نو با صدور پیامی ضمن شادباش این ایام تصریح کرد: دستیابی به رقم تولید....
روزانه نزدیک به چهار میلیون بشکه نفت خام مرغوب و رقم ٢ برابری صادرات نفت خام و میعانات گازی در دوران پسابرجام که به مدد مجاهدت کارکنان صنعت نفت محقق شد، چهره ایران را در مجامع جهانی دگرگون ساخت و نوید فردایی بهتر را برای تمامی زنان و مردان ایران زمین به ارمغان آورد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، متن کامل پیام نوروزی علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرح است:
سال ١٣٩٥ نقطه عطفی در تاریخ صنعت نفت کشورمان است؛ سالی است که در آن، دیپلماسی نفت حماسه‌ای نوین را رقم زد؛ تولید نفت به بالاترین حد رسید و روند تصمیم‌گیری در اوپک نیز همگام با سیاست‌های صنعت نفت کشورمان رقم خورد.
دستیابی به رقم تولید روزانه نزدیک به چهار میلیون بشکه نفت خام مرغوب و رقم ٢ برابری صادرات نفت خام و میعانات گازی در دوران پسابرجام که به مدد مجاهدت کارکنان صنعت نفت محقق شد، چهره ایران را در مجامع جهانی دگرگون ساخت و نوید فردایی بهتر را برای تمامی زنان و مردان ایران زمین به ارمغان آورد.
حضور پررنگ شرکت‌های معتبر بین‌المللی برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت و گاز کشورمان که گامی روبه جلو در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده صنعت معظم نفت در مسیر بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است، گوشه‌ای از این تغییر رویکرد جهانی است.
تلاش کارکنان همیشه در صحنه شرکت ملی نفت ایران در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده بود، به اجرای کامل فاز دوم طرح آماک انجامید؛ طرحی که به مدد آن هوای پاک سهم مردم خوزستان می‌شود و برگ زرین دیگری بر افتخارات صنعت نفت می‌افزاید. در ادامه این مجاهدت‌ها، میادین مشترک غرب کارون به بهره‌برداری رسید که افزایش پنج برابری میزان تولید نفت از این میادین را در دولت تدبیر و امید به همراه داشت؛ همچنین طرح‌های توسعه‌ای فازهای ١٧ و ١٨، ١٩، ٢٠ و ٢١ میدان گازی پارس جنوبی به ثمر نشست و از این رهگذر مشکل تامین گاز در فصل سرما در داخل کشور رفع شد.
با نگاهی به دستاوردهای شرکت ملی نفت ایران در سالی که گذشت؛ کارنامه‌ای موفق از صنعت نفت را پیش رویمان خواهیم داشت؛ کارنامه‌ای که در سایه تلاش شبانه‌روزی کارکنان غیور و درایت مدیران شرکت ملی نفت ایران پربارتر از گذشته است.
اکنون که به روزهای پایانی سال ٩٥ نزدیک می‌شویم، به لطف روحیه جهادی کارکنان صنعت نفت، آینده‌ای روشن را برای ایران اسلامی انتظار می‌کشیم و از خداوند منان می‌خواهیم که در مسیر بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یار و همراه ما باشد.
اینجانب پیشاپیش فرارسیدن ٢٩ اسفند، سالروز غرورآمیز ملی شدن صنعت نفت ایران و همچنین نوروز باستانی را به کارکنان غیور صنعت نفت و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت گفته و از تلاش‌های بی وقفه شما همکاران گرامی در توسعه صنعت معظم نفت سپاسگزاری می‌کنم.