صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

ستاد هماهنگی خدمات سفر درخواست کرد:

در اماکن عمومی چادر نزنید

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه ای، به مسافران نوروزی توصیه کرد؛ در اماکن عمومی، پارک ها و حاشیه های رودخانه کمپ نزنند.
 
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دنیای سفر، روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کرده است: «هم وطنان عزیز در مراکز اسکان و کمپ هایی که توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها و شهرداری ها دارای امنیت و دسترسی مناسب هستند و ضمن رعایت بهداشت محیط از مراکز درمانی، خودپردازهای سیار، روشنایی مناسب و سیستم جمع آوری زباله نیز برخوردارند، نسبت به برپایی چادر اقدام و از اسکان موقت در سایر مکان ها، به خصوص در پارک ها و اماکن عمومی و در حاشیه رودخانه ها و مناطقی که احتمال آب گرفتگی دارد، جداً خودداری کنند.
همچنین به مسافرانی که در چادرهای مسافرتی اسکان مییابند تأکید می شود در استفاده از وسایل گرمازا نکات ایمنی را رعایت و از تجهیزات غیراستاندارد استفاده نکنند.
هموطنان و مسافران نوروزی می توانند در اماکن ویژه ساماندهی چادرهای مسافرتی هر یک از شهرها اسکان یابند تا علاوه بر برخورداری از امنیت و تأمین نیاز عمومی، بهداشتی و انتظامی، ایام فرح بخشی را به همراه خانواده در نخستین روزهای سال جدید تجربه کنند.
سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخ گویی به شکایات این ستاد با شماره 09629 در روزهای تعطیل همچنان فعال است.»