صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

هر چه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم هماهنگی میان اصلاح‌طلبان بیشتر می‌شود

صادقی گفت: به انسجام و هماهنگی میان اصلاح‌طلبان امیدواریم. با نزدیک شدن به انتخابات سوء تفاهم‌های پیش آمده برطرف می‌شود.
محمود صادقی  در ارتباط با تکذیب خبر فعالیت کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که در برخی از رسانه ها منتشر شده بود ، اظهار کرد: بارها گفتیم و باز هم تاکید می کنیم که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات در قالب شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان فعالیت خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: بنابراین هیچ گونه کمیته ای به عنوان کمیته انتخاباتی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شکل نگرفته است و این جبهه  در هر دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا در قالب شورای عالی سیاستگذاری فعالیت خواهد کرد.
 
نائب رئیس  شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: به نظر می آید هر چه جلوتر می رویم و به انتخابات نزدیکتر می‌شویم هماهنگی میان اصلاح‌طلبان بیشتر می‌شود.
 
وی همچنین گفت:‌ هنوز یکی دو تا از دوستان ما برای پیوستن به این انسجام باقی ماندند که امید می رود رفته رفته انسجام بیشتری میان همه ایجاد شود و بعضی از سوء تفاهم‌هایی که بوده برطرف شود همه اصلاح‌طلبان در قالب شورای عالی سیاستگذاری برای انتخابات فعالیت کنند.