صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

واگذاری زمین در مهرگان استان قزوین به خانواده محترم جانبازان و ایثارگران

مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان قزوین گفت: آمادگی داریم که با توجه به لیست ارسالی اداره کل بنیاد....
شهید و امور ایثارگران استان و همچنین بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های موجود فرآیند واگذاری زمین به خانواده‌های محترم جانبازان و ایثارگران را انجام دهیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی در این جلسه که با حضور معاون عمرانی استاندار و سایر اعضای جلسه در محل سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به دستورالعملی که هم‌اکنون ملاک عمل ماست به هر سه نفر اعضای محترم خانواده‌های جانبازان و ایثارگران یک قطعه زمین در ناحیه شهری مهرگان واگذار می‌شود.
وی افزود: آمادگی داریم تا با توجه به لیستی که بنیاد شهید اعلام خواهد کرد عملیات واگذاری زمین را انجام دهیم.
دبیر شورای مسکن استان همچنین اضافه کرد: در ناحیه شهری مهرگان مشکلی در خصوص واگذاری زمین به این عزیزان وجود ندارد و در سایر شهرها هم می‌توان موارد را مورد بررسی قرار داد.
حق لطفی در ادامه با اشاره به لزوم وصل انشعابات واحدهایی که هزینه نصب این خدمات را پرداخت کرده‌اند، عنوان کرد: ضمن قدردانی از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات زیرساخت، درخواست ما این است که این موضوع به شکل ویژه در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا بتوانیم هر چه زودتر شاهد ساکن شدن همه متقاضیان مسکن مهر در سطح استان باشیم.
گفتنی است در جلسه شورای مسکن، نماینده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم گزارشی در خصوص اتمام عملیات واگذاری مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار و همچنین تسهیلات روستایی احداث مسکن ارائه داد.