صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران گفت:

برگزاری طرح توان‌افزایی زنان مدیر در استان تهران

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران گفت: طرح ملی توان‌افزایی 60 نفراز زنان مدیر، مسئول و مشاور به مدت دو روز در استانداری تهران برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ثریا شارقی افزود: این طرح با همکاری معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، دفتر امور زنان وزارت کشور و استانداری تهران با هدف تقویت جایگاه زنان مدیر و مسئول برگزار شد.
وی در ادامه گفت: قطعاً یکی ازموضوعاتی که می‌تواند ظرفیت بیشتری را برای استفاده از پتاسیل‌های زنان درعرصه‌های مدیریتی به وجود آورد، آموزش است. آموزش یک ابزار قوی برای تغییر نگرش، ایده‌پردازی و جهت‌سازی است.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران افزود: آموزش و توانمندسازی زنان می‌تواند ظرفیت‌های زیادی را برای  استفاده از فرصت‌های مدیریتی آنان ایجاد کند. فراموش نمی‌کنیم که زنان مدیر باید کمتر از مدیران مرد اشتباه کنند. آنان نباید چندان آزمون و خطا کنند و لازم است از مدیران مرد بسیار توانمندتر باشند تا به عنوان گزینه‌های مدیریتی در نظر گرفته شوند.
به نقل از استانداری تهران،شارقی در پایان گفت: برای توسعه نیازمند هستیم که زنان را به عنوان یک منبع نیروی انسانی در کنار مردان ببینیم . نادیده گرفتن زنان به عنوان نیروی انسانی به جریان توسعه آسیب می‌زند و به همین علت ما اگر حضور زنان را درعرصه مدیریت دنبال کنیم به نوعی به کل جامعه خدمت کرده‌ایم.