صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

اطلاعیه شماره 3 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 96 منتشر شد؛

اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گران فروشی خدمات گردشگری

اطلاعیه شماره 3 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 96، با تأکید بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گران فروشی خدمات گردشگری، منتشر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ستاد خبری نوروز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در متن این اطلاعیه آمده است:
«در راستای سیاست رعایت حداکثری حقوق شهروندی و نظارت ضروری بر کیفیت و نحوه خدمات کلیه تأسیسات گردشگری کشور در جهت تثبیت قیمت اجزای سفر و برنامه های فروش تور و نیز رعایت نرخ تأسیسات اقامتی در ایام نوروز 96، مؤکدا به اطلاع می رساند با هر گونه تخلف احتمالی و گران فروشی خدمات در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری به استناد مفاد آیین نامه های متناظر برخورد خواهد شد.
بدیهی است، با عنایت به حساسیت مقطع زمانی نوروز 96 و ضرورت کنترل تناسب منطقی عرضه و تقاضا، مسئولیت اصلی پیگیری و نظارت بر اجرای این اطلاعیه به عهده مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود.
انتظار می رود با همکاری، مشارکت و نظارت دقیق تمام دستگاه های عضو ستادهای اجرایی استان ها، تلاش ارزشمند و بی وقفه مسئولان ذی ربط در تأمین و حفظ حقوق مسافران و هم وطنان عزیز، موجبات کسب حداکثر رضایتمندی مسافران و هم میهنان گرامی گردد.
سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخ گویی به شکایات: 09629