صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

تسهیل سفر مهمانان به مکان‌های ناشناخته هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی از تمهیدات ادارات کل زیرمجموعه....
 راه و شهرسازی برای ایام نوروز خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، غلامحسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: سفرهای نوروزی ارتباط مستقیمی با این مجموعه‌ها دارد از این رو در جلسات مختلف هماهنگی‌هایی برای سفرهای دریایی، زمینی، ریلی و هوایی انجام شده که امکانات مطلوبی برای این مهم در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه هرمزگان یک استان مسافر خیز است، گفت: این مهم فعالیت‌های هر یک از این مجموعه‌ها را بیشتر می‌کند که خوشبختانه با نیازسنجی‌هایی که انجام شده مسافران با کمترین مشکل می‌توانند سفر ماندگاری را به هرمزگان داشته باشند.
شیری با بیان اینکه راه و شهرسازی هرمزگان در ایام نوروز برنامه‌هایی برای راهنمایی گردشگران و سفر ایمن آن‌ها در دستور کار خود قرار داده است، افزود: این اقدامات در قالب تهیه راهنمای جاده و اقدامات عمرانی و معرفی محورهای منتهی به مناطق فرهنگی، سیاحتی و گردشگری تهیه شده است که از یک هفته مانده به تعطیلات نوروزی در پایگاه‌های در نظر گرفته شده توزیع خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به جذابیت‌های هرمزگان گفت: بسیاری از جاذبه‌های گردشگری هرمزگان در روستاها قرار دارد که پیش‌تر به دلیل نبود راه مناسب این ظرفیت‌ها ناشناخته مانده بود که خوشبختانه با اجرای طرح احداث ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی شرایط خوبی برای جذب گردشگر در روستاها فراهم آمده است.
به گفته شیری، این اقدام علاوه بر اینکه گردشگران را با طبیعت و مناطق ناشناخته هرمزگان آشنا می‌کند، باعث رونق اقتصادی روستائیان نیز خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه به تهیه راهنمای جاده و تلفن‌های ضروری اشاره کرد و گفت: این موارد در قالب بروشور و کتابچه تهیه شده که در ایام سفر توزیع خواهد شد.
به گفته وی، راه و شهرسازی هرمزگان در این مدت همکاری برای خدمات‌رسانی مطلوب با سایر نهادها انجام خواهد داد.