صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر‌کل صنعت و معدن استان کرمان منصوب شد

مراسم معارفه مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با حضور معاون وزیر صنعت در کرمان برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان امروز با حضور فیاض معاون توسعه، مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در کرمان برگزار شد.
در این مراسم محمدرضا فتوت معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استانداری کرمان اظهار‌‌داشت: در سال‌های اخیر شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه معادن در استان کرمان بودیم.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های صنعتی و معدنی در کرمان در حال اجرا است گفت: در سال 96 و 97 شاهد شکوفایی این پروژه‌ها خواهیم بود و توسعه استان در همه زمینه‌ها را در بر دارد.
معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استانداری کرمان با بیان اینکه برای جلوگیری از خام‌فروشی در استان قدم‌های مثبتی برداشته شده است افزود: تاکید مقام ارشد استان و سایر مسئولان و همچنین مردم بر جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان باید این مسئله را مدنظر داشته باشد خاطر‌نشان کرد: استفاده از تشکل‌های غیردولتی و بخش خصوصی در اداره صنعت، معدن و تجارت استان لازم است و باید از آنها کمک گرفت.
فتوت با بیان اینکه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان در حال پیگیری است گفت: اولویت برنامه‌های همه مسئولان در استان اجرایی کردن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است.
وی با گرامیداشت 22 اسفند به‌عنوان روز شهدا در کشور افزود: هر چه داریم از برکت خوان شهدا است و باید با خدمتگزاری به مردم دین خود را به شهدا ادا کنیم.
در این مراسم مهدی حسینی‌نژاد به‌عنوان مدیر‌کل جدید صنعت، معدن و تجارت استان کرمان معرفی شد.