صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بابک ضیا عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران خبر داد:

ساخت ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

بابک ضیا عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، گفت: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تنها دانشکده در آسیا و شمال آفریقا است....
که هدف اصلی آن تربیت دانشجویانی است که بتوانند وارد بازارکارهای جدیدی شوند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: هدف این دانشکده تربیت دانشجویانی است که در نهایت حرفه و کسب و کارهای مولد، نو، دانش بنیان و دارای مدل های کسب و کار جهانی را راه اندازی کنند که بتوانند قدرت صادرات داشته باشند.
عضو هیت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بیان کرد: این دانشگاه تلفیقی از دروس تئوری و عملی را به دانشجویان از طریق کارآفرینی ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه در نهایت نگاه ما این است که بتوانیم یک محیط شاداب فعال و پراز انرژی را برای تربیت نسل جمهوری اسلامی ایران پرورش دهیم، افزود: امیدواریم و درصدد این هستیم که دانشکده کارآفرینی را با احداث ساختمان جدید گسترش دهیم.
عضو هیت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اظهار داشت: ایجاد شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های مبتنی بر کارهای دانشی از دیگر برنامه های این دانشکده است.
ضیا بیان کرد: به هر حال هدف ما این است که دانشجویان به سمتی سوق پیدا کنند که مدل‌های کسب و کار روز دنیا و مولد در بازارهای جهانی قدرت توسعه اقتصادی و تولید ناخالص ملی کشور را افزایش دهد.