صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون سازمان برنامه و بوجه کشور مطرح کرد:

سیستان و بلوچستان، سرآمد همه استان‌ها در کنگره ملی زنان ایران

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سیستان و بلوچستان در کنگره ملی زنان ایران که چند روز قبل برگزار شد، سرآمد همه استان بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا- زهرا اربابی در جمع مدیران استان در استانداری سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: نگاه بلند و ویژه استاندار سیستان وبلوچستان باعث شد چند روز گذشته سیستان وبلوچستان در کنگره ملی زنان سرآمد همه استان های کشور شود.

وی افرود: استاندار رویکرد خوبی در انتخاب زنان در پست های کلان مدیریتی در استان داشته که این موضوع برای همه زنان افتخاری بزرگ به شمار می‌آید.
وی با بیان اینکه خداوند نعمت امنیت را به استان عطا کرده است، عنوان کرد: با وجود این نعمت توانسته ایم به خدمتگذاری مشغول باشیم.
وی ادامه داد: در هر زمینه ای باید با برنامه های کاربردی مباحث را پیش برد.
اربابی خود را نمونه ای از زنان این استان در سطح ملی بیان کرد و افزود: امیدوارم بتوانم با عملکرد مثبت در سطح کلان همه مردم سیستان وبلوچستان را سربلند کنم.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه به نقش و جایگاه زنان در توسعه کشور اشاره و بیان کرد: نگاه بلند دولت تدبیر و امید فصلی نو در استان ایجاد کرده است و سبب شده اکنون این استان نقشی ملی داشته باشد.
علی اوسط هاشمی با اشاره به کمبود زیرساخت های فرهنگی در استان، گفت: زیرساخت های فرهنگی تناسبی با قابلیت های فرهنگی سیستان و بلوچستان نداشته و درخواست ما از ارشاد تلاش برای بهبود این وضعیت است.
وی در بخش دیگری استان را مقصد گردشگری ناشناخته ایران در سال پیش رو عنوان کرد و گفت: برای جذب گردشگر و تحقق مقصد گردشگری کشور در سال 96، تعداد تخت های مراکز اقامتی استان را از 2400 مورد به 3400 مورد افزایش داده ایم.