صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دبیر سومین رویداد استارتاپ گفت:

هدف ما تقویت اکوسیستم کار آفرینی در استان کرمانشاه است

دبیر سومین رویداد استارتاپ بااشاره به اهداف سه گانه ی خود در برگزاری رویدادهای استارتاب و ایده های جدید برای کارآفرینی گفت: هدف....
 عمده ی ما تقویت اکوسیستم کار آفرینی در استان کرمانشاه است.
مهدی طلایی اظهار داشت: ارتقا فر هنگ کار و کار آفرینی و کمک به اشتغال پایدار از دیگر اهداف ما بعد از برگزاری دو رویداد قبل در بهمن  سال گذشته و آبان ۹۵ است.
به گزارش کسب و کار نیوز  و به نقل از تابناک، وی با بیان اینکه سومین رویکرد استارتاپ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، افزود: در حوزه گردشگری نیازمند ارتقا فضای گردشگری با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات ، هستیم که ظرفیت استان را به گردشگران داخلی و خارجی بشناسانیم.
دبیر سومین رویداد استارتاپ با اشاره به تقاضای سازمان ها،ارگان ها و بخش های خصوصی در برگزاری  موضوع رویدادها، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری استارتاپ این است که منبعی برای ایده های جدید باشد.
او در ادامه گفت:  اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری از آن برای ارتقای جذب گردشگران و خدمات بهتر به آنان با ما در کنار بخش خصوصی و صنعت گران همراهی خوبی داشته است.
طلایی برگزاری  این رویداد را کمک کننده به حوزه گردشگری استان دانست و اظهار داشت:  این بخش نیازمند ایده های جدید است که می تواند باعث تعامل بهتر بین حوزه های گردشگری با بخش خصوصی برای ارایه خدمات بهتر کمی و کیفی شود.
وی گفت:  برگزاری رویدا‌د استارتاپ هرسال و در هر فصلی برای اجرا در بخشهای مختلف لازم است که سومین رویداد استارتاپ با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری  هجدهم تا بیستم اسفندماه سال جاری در دانشگاه رازی  در حال برگزاری است.
او رسالت استارتاپ را ایجاد فضا برای آشنایی دانشجویان به فضای کسب وکار استان دانست و تشریح کرد: قرار گرفتن دانشجو دراین فضا باعث می شود که در بخش صنعت وخدمات بیشتر با رشته تحصیلی خود برای ایجاد کسب وکار آشنا شود. 
وی ادامه داد:  در رویداد های استارتاپ دانشجویان  و فارغ التحصیلان  با بیان ایده ها  برای داشتن شغل خود در آینده با توجه به مهارت، علاقه و  تخصص اش دریک رشته تحصیلی هدف گذاری کنند.
طلایی در خاتمه تصریح کرد: آمار  ثبت نام دانشجویان و فارغ التحصیلان در بخش های مختلف رویداد بیشتر از سایر اقشار بوده که ما خروجی را مستند و تیم هایی که کسب وکارشان راه اندازی شده را در دوره های بعد معرفی می کنیم.