صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مولاوردی:

برای هم افزایی تعامل زنان نیازمند ترویج همکاری شبکه ای هستیم

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برای هم افزایی همکاری و تعامل زنان در کشور نیازمند ترویج همکاری شبکه ای در سطح ملی هستیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،شهیندخت مولاوردی شامگاه سه شنبه در مراسم وارثان حوا در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با اشاره به فرا بخشی بودن موضوع زنان در ایران، افزود: اگرموضوع خاصی درباره زنان که در یکی از دستگاه های دولتی نیازمند توجه ویژه است، پیش آید، این معاونت موضوع را پیگیری ویژه می کند.
معاون رئیس جمهوری بابیان اینکه تلاش کرده ایم تا با بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی، مشارکت حداکثری رابرای رفع این آنهاجلب کنیم، افزود: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری همواره سعی دارد تا ظرفیت های موجود را برای رفع این مسائل و معضلات مدیریت کند.
مولاوردی با بیان اینکه بسیاری ازپروژه های این معاونت اجتماعی است، تصریح کرد: بنابراین نمی توان مانند سایر پروژه ها زمان مشخصی برای بهره برداری از آن و نتیجه بخشی آنها معین و مقرر کرد.
وی تمرکز روی نگرش و تفکرات اجتماعی را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: به طور معمول دولت ها در دوره نخست فعالیت براساس برنامه ای که دارند امور مختلف را ریل گذاری و در دوره دوم فعالیت بر روی وعده هایی که داده اند؛ تمرکز می کنند.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به ممنوعیت ورود زنان و دختران به ورزشگاه ها، افزود: به نظر می رسد بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی، نظام باید شرایط و زیرساخت های حضور بانوان را در ورزشگاه ها مهیا می کرد، هرچند این موضوع از اولویت های بانوان به شمار نمی رود، اما حق طبیعی زنان در این حوزه است.
مولاوردی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این حوزه در چارچوب معین به ساز و کار مشخصی برسیم.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات عکس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاون رئیس جمهوری تجلیل شد.